جبهه فرهنگی و تفرقه
درباره ی مباحث مرتبط با امام زمان(عج) و ظهور ایشان
طبقه بندی: عمومی، بحث های هفتگی(بحث های انجمن مهدی دلان)، خلاصه جلسات، جنگ نرم، مسائل اجتماعی، دلنوشته، دلنوشته های مهدوی، دلنوشته های اجتماعی، ، |
برچسب ها: مهدی دلان، جبهه فرهنگی، دشمن، اتحاد، وحدت، جنگ نرم، ازدواج، برادران، خواهران، بیانیه، غربال، امام زمان، سربازان امام زمان، شهادت، شهدای گمنام، محمدرضازینی، ،

بسم رب المهدی(عج)
پیام من به برادران و خواهران مومن و متدین این است که آنچه من مشاهده کردم نوعی سازمان یافتگی زندگی برای قافل شدن از هدف و غایت اصلی آفرینش است.
آن زمانی که سنمان کم است و در دوران کودکی و نوجوانی سیر می کنیم تفکری مبتنی بر دین و فرهنگ در ما شکل نگرفته زمانی که بالغ میشویم چه میشود در دبیرستان های ما چه می گذرد؟گروهی که همه وجودشان قبولی در دانشگاه است گروهی دیگر هم وجودشان در گیر غرایض دنیایی خویش در این که آیا بتوانند به اصطلاح مخ دختری را بزنند یا پسری را طور کنند.البته هستند جوانان متعهد و معتقدی که در عین رسیدگی به وظیفه خویش یعنی در خواندن فعالیت های فرهنگی نیز انجام می دهند.بگذریم که این گروه سوم در اقلیت هستند متاسفانه.من با آن کسی کار ندارم که زندگی می کند تا به فلان عنوان برسد و اسیر این دنیا شده یا با آن کسی که زندگی می کند تا به فلان اذت دنیایی برسد در این فصل از عرایضم روی صحبتم با محبین علی(ع) و زهرا(ع)است اینان که ادعای الگو برداری از اهل بیت دارند.
آنچیزی که من کم در میان قشری از شما ها دیدم عدم تمکین در کار تشکیلاتی است غرور موریانه ای است که پایه های وجودی فرد حزب اللهی را از بین میبرد.
جبهه فرهنگی یعنی چه؟این که هر کس هر کاری دلش خواست و فکر کرد که این درست است پس باید انجام بشود این که نمی شودبه قول استاد عباسی ما شاالله همه ژنرال هستند امام زمان سرباز کف صحنه می خواد کسی که حاضر باشه جونشم برای آقا بده.در عجبم چه شده بعضی ها در 30سال پیش از فرمانده شدن خود را معاف می کردند حتی رهبر خودمان مخالف رهبر شدن خویش بود ولی الان دنیا آنچنان برای بعضی ها شیرین شده که.... بماند.
من خواهش می کنم هر کسی که پیامم چه در حال و چه در آینده به سمع و نظرش میرسد سعی در اتحاد نیرو های فرهنگی داشته باشد.اتحاد رمز موفقیت ماست.اکثر ما که هدفمان یکیست چرا سنگرمان یکی نباشد.جالب اینجاست حتی دشمنمان هم یکیست.
امام زمان در نامه خویش به شیخ مفید می فرمایند اگر شیعیان ما همدل و متحد شوند فرج ما میسر میگردد.
حسن ختام عرایضم کلامی باشد از امیرالمومنین ابوتراب علی ابن ابی طالب(علیه السلام):
دشمنان در کفر خویش با هم متحدند و شما در حق خویش متفرق.
من الله توفیق و سلام علی من اتبع الهدی- خادم مهدی دلان



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نویسنده : محمد رضا زینی
تاریخ : 5 / 10 / 1395
ساعت :



مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
Design By : Ashoora.ir









پایگاه جامع عاشورا